social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1402/11/8

13:18:5

93

برگزاري مراسم بزرگداشت ولادت حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و روز مرد در اداره كل استاندارد فارس

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد فارس به مناسبت فرا رسيدن ولادت با سعادت قطب عالم امکان، اسدا... الغالب حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و گراميداشت روز مرد مراسمي با حضور آقایان اداره كل استاندارد فارس در نماز خانه این اداره کل برگزار گرديد.
رزمجو مدير كل استاندارد فارس ضمن بیان کرامت و بزرگی مقام امام علی (ع) گفت: پیروی از منش و خلق ‌و خوی امام علی (ع) در مواجهه با مسائل و چالش‌های زندگی فردی و اجتماعی، علاوه بر غلبه بر مشکلات، سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.
وی تاکید کرد: الگو برداری از منش امام علی (ع) متعلق به زمان خاصی نیست و هر انسان آزاداندیشی می‌تواند از دریای کلامات، دانش و اندیشه او بهره‌مند گردد و آنها را در زندگی خود جاری نماید.
رزمجو ضمن آرزوی سلامتی برای کارکنان و خانواده ایشان به آنها توصیه نمود، مدد و بهره‌گیری از اهل بیت عصمت و طهارت را در راس امور خود قرار دهند.
مدیر کل استاندارد فارس در پایان به تمامی همکاران بخصوص آقایان شاغل در این اداره کل فرارسیدن روز مرد و پاسداشت مقام پدر را تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی تمامی مردان و پدران این مرز و بوم را از خداوند بزرگ خواستار شدند.
در پایان اين مراسم از آقایان اداره كل استاندارد فارس تجليل بعمل آمد.