social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
یکشنبه 6 شهریور 1390

خط مشی کیفیت
اداره کل استاندارد فارس از بدو تاسیس همواره به امر کیفیت و ارتقاء سطح آن در عرصه خدمات توجه داشته است و به عنوان زیر مجموعه سازمان ملی استاندارد در زمینه ارائه خدمات تدوین و تجدیدنظر استانداردها ، اجرای استانداردها و تحقیقات صنعتی  فعالیت دارد و نظام مدیریت کیفیت خود را بر اساس سیاست های کلی سازمان ملی استاندارد و با در نظر گرفتن الزامات استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2008 به عنوان الگو بنا نهاده است و به منظور تضمین دستاوردهای کیفی و رعایت الزامات قانونی در ارتباط با دریافت خدمات از این اداره کل اقدام به تعیین اهداف کیفیت در سطح کلان نموده است که عبارتند از :
1- ارتقاء سطح کیفیت در راستای ارائه خدمت به مشتری
2- ارتقاء و افزایش کارایی کارکنان و آموزش مستمر آنان
3- توسعه زیرساخت در ارتباط با بهبود فرایندها
مدیریت اداره کل با ابلاغ خط مشی کیفیت در سرتاسر سازمان و با مشارکت کارکنان واجد شرایط، با درک سیاست های کلی سازمان ملی استاندارد و الزام به اجرای نظام اداری از طریق استقرار سیستم مدیریت کیفیت متعهد میگردد که موجبات بهبود مداوم
در سازمان را فراهم تا از این رهگذر حداکثر رضایتمندی مشتری تامین گردد.
در این راستا مدیریت با استقرار نظام پیشنهادات و سنجش رضایتمندی مشتری بهبود مداوم اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت سازمان را تضمین می نماید. این خط مشی در جلسات بازنگری مدیریت به صورت سالانه و به منظور تداوم اثر بخشی و کفایت مورد بازنگری قرار گرفته و در اختیار کلیه ذینفعان قرار میگیرد.
کلمات کليدي
معرفی دستگاه