social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
چهارشنبه 29 خرداد 1398


پیشگیـری:

 

 

* میز خدمت الکترونیکی با هدف آگاه‌سازی مراجعین از تمامی مراحل فرآیندهای کاری اداره کل راه‌اندازی شده که با مراجعه به این قسمت می‌توانید اطلاعاتی به شرح زیر دریافت نمایید:

 
*  نام و نام خانوادگی و شماره تماس سرپرست/رئیس اداره مربوطه و جانشین
*  نام و نام خانوادگی و شماره تماس کارشناس مربوطه و جانشین
*  گردش کار خدمت به صورت مرحله به مرحله
*  نیاز یا عدم نیاز به پرداخت هزینه جهت دریافت خدمت



نظـارت:
 

در صورت داشتن هر گونه شکایت، می‌توانید با مراکز زیر ارتباط برقرار نمایید:

*  حراست اداره كل / بازرس موضوع ماده 91 قانون خدمات کشوری (کمیته ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد)
         شماره تماس:   36292729-071   آقای مهندس احمدی
          شماره فکس:   36290905-071
*  هیأت رسیدگی به تخلفات اداری سازمان ملی استاندارد ایران
          شماره تماس:   32802945-026
*  دفتر مدیریت
          شماره تماس:   36291100 -071   آقای دكتر محمد مهدي رزمجو

همچنین حراست اداره كل و مدیریت آماده دريافت گزارش‌ها ، نظرها و شکایات شما از نحوه عملکرد اداره کل می‌باشند. ضمنا می‌توانید از صندوق‌های نظرسنجی مستقر در محل ورودی نیز استفاده نمایید.

جهت درج الکترونیکی شکایات می‌توانید از لينك زير استفاده نمایید :

سامانه ملي رسيدگي به شكايات


 

مقـابلـه:
 

متوسط زمان رسيدگي به شكايات 10 روز كاري

 
* فراموشي كد رهگيري :          شاكي حقيقي►             شاكي حقوقي►  

* چاپ اطلاعات►



* دريافت فرم شكايت :
     
   word قالب                ►pdf قالب