پیشگیـری:

* میز خدمت الکترونیکی با هدف آگاهسازی مراجعین از تمامی مراحل فرآیندهای کاری اداره کل راهاندازی شده که با مراجعه به این قسمت میتوانید اطلاعاتی به شرح زیر دریافت نمایید:
* نام و نام خانوادگی و شماره تماس سرپرست/رئیس اداره مربوطه و جانشین
* نام و نام خانوادگی و شماره تماس کارشناس مربوطه و جانشین
* گردش کار خدمت به صورت مرحله به مرحله
* نیاز یا عدم نیاز به پرداخت هزینه جهت دریافت خدمت
نظـارت:
در صورت داشتن هر گونه شکایت، میتوانید با مراکز زیر ارتباط برقرار نمایید:
* حراست اداره كل / بازرس موضوع ماده 91 قانون خدمات کشوری (کمیته ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد)
شماره تماس: 36292729-071 آقای مهندس احمدی
شماره فکس: 36290905-071
* هیأت رسیدگی به تخلفات اداری سازمان ملی استاندارد ایران
شماره تماس: 32802945-026
* دفتر مدیریت
شماره تماس: 36291100 -071 آقای علی عزیزی
همچنین حراست اداره كل و مدیریت آماده دريافت گزارشها ، نظرها و شکایات شما از نحوه عملکرد اداره کل میباشند. ضمنا میتوانید از صندوقهای نظرسنجی مستقر در محل ورودی نیز استفاده نمایید.
جهت درج الکترونیکی شکایات میتوانید از لينك زير استفاده نمایید :
سامانه مردم دار ►
مقـابلـه:
متوسط زمان رسيدگي به شكايات 10 روز كاري