social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
یکشنبه 6 شهریور 1390



منشور اخلاقي

اداره كل استاندارد فارس

-رعایت نظم ، انضباط ، ادب و اخلاق اسلامی با مراجعان جهت حفظ کرامت انسانها
- التزام در جهت اجرای قوانین و مقررات در اداره کل استاندارد فارس
- صبر ، حوصله ، بردباری و متانت در هنگام رسیدگی به مشکلات مراجعان
- بکارگیری روشهای مستند شده جهت هم افزایی و شفافیت در انجام کلیه امور و فعالیت ها
- بهبود مداوم در تمام شئونات سازمانی از جمله فرایندها و خدمات از طریق به کارگیری اصول سیستم مدیریت کیفیت
- تعیین رضایتمندی مراجعان با به کار گیری سیستم مدیریت کیفیت بر اساس زمان بندی مشخص
- استقبال از نظرات ، انتقادات و پیشنهادات ارباب رجوع در جهت بهبود کیفیت فرآیندها و خدمات
- تعامل با سازمانها و ادارات جهت تسریع در ارائه خدمات به مراجعان
- پرهیز از بکارگیری سلیقه شخصی و راهکارهای پیچیده و مبهم توسط کارکنان در مواجه با ارباب رجوع و بکارگیری اقدامات اصلاحی در موارد احتمالی
- اهتمام در توزیع امکانات و فرصتها به صورت عادلانه و ارائه اطلاعات صحیح به ارباب رجوع
- توسعه ، ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد در جامعه
- ارائه خدمات با کیفیت به جامعه ، جهت ارتقاء ایمنی و بهداشت مردم
- پرهیز از اظهارنظر در مورد مطالبی که علم و آگاهی کافی در خصوص آنها موجود نیست.
کلمات کليدي
منشور اخلاقی