social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

شنبه1402/10/16

09:52:2

61

برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن در اداره کل استاندارد فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس به مناسبت خجسته میلاد سرور بانوان عالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن، در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) مراسمی با حضور مدیر کل و بانوان شاغل در اداره کل استاندارد فارس در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.
در این مراسم دکتر رزمجو مدیر کل استاندارد فارس ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه مادران و بانوان این اداره کل سخنان خود را با اشاره به حدیث سَیّدَةُ نِساءِ الْعالَمین به ‌معنای سرور زنان جهان از القاب و فضایل حضرت فاطمه (س) آغاز نمود و گفت: این لقب از سوی پیامبر اکرم (ص) به حضرت زهرا (س) عطا گردیده و این بانو در دو عالم افتخار ما مسلمانان و شیعیان شده است.

رزمجو گفت: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و در بخش های مختلف اداره نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد.
رزمجو در ادامه ضمن تقدیر از زحمات بانوان شاغل در اداره کل گفت: میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، فرصتی است تا از بانوان همکار این اداره تقدیر و تشکر شود که در اینجا از زحمات یکایک بانوان تشکر می کنم.
در پایان مدیر کل استاندارد فارس با اهدای لوح و هدیه از زحمات و تلاش اثرگذار بانوان شاغل در این اداره  قدردانی کرد.