social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

دوشنبه1402/8/29

07:59:5

104

حضور کارکنان اداره کل استاندارد فارس در تجمع حمایت از مردم فلسطین

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس جمعی از کارکنان این اداره کل روز شنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در تجمع پرشور مردم شیراز  حضور یافتند.
همزمان با راهپیمایی بزرگ مردم ولایتمدار شیراز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی مدیر کل و کارکنان اداره کل استاندارد فارس با حضور در این راهپیمایی باشکوه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.
 گفتنی است در این روز مردم انقلابی و ولایت مدار استان فارس همزمان با سراسر کشور در این تجمع باشکوه حضور یافتند و با در دست داشتن پلاکاردهای ضد استکبار جهانی و صهیونیست خشم خود را نسبت به  جنایت‌های اخیر این رژیم کودک کش نشان دادند.
مردم بصیر و همیشه در صحنه شیراز با راهپیمایی حماسی حملات گسترده و جنایت‌کارانه رژیم صهونیستی به غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی که پرچم‌های کشورمان و فلسطین را در دست داشتند، با سر دادن شعار ضد استکبار جهانی و ضد صهیونیستی خواستار توقف جنایات دولت جعلی اسرائیل علیه کودکان، زنان و مردم بی دفاع شدند.