social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1402/12/17

14:55:5

121

کاشت نهال توسط مدیر کل استاندارد فارس به مناسبت روز درخت کاری

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس، رزمجو، مدیر کل استاندارد استان فارس، طی مراسمی با حضور معاونین و همکاران اداره کل اقدام به کاشت نهال کردند.
رزمجو خاطر نشان کرد: در تقویم  15 اسفند هر سال به عنوان روز درخت کاری نامگذاری شده است که همه ما میتوانیم در آین روز با کاشت یک نهال در زیبا سازی و داشتن هوای سالم شهرمان سهیم باشیم.
مدیر کل استاندارد فارس عنوان کرد: درخت یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه ای از تجلیات آفریدگار عالم است که از دانه ای متولد می شود.
دکتر رزمجو افزود: زمین در سالهای اخیر با مشکل گرمایش و افزایش آلودگی ها مواجه است، ایشان خاطر نشان کردند، یکی از راه های حل این مشکل، افزایش میزان درختان زمین است، به همین دلیل روز درختکاری را باید بسیار مهم و تاثیر گذار در آینده زمین دانست.
دکتر رزمجو مدیر کل استاندارد استان فارس اضافه کرد: این روز در کشور عزیز ما گرامی داشته میشود و افراد بسیاری در این روز اقدام به کاشتن درخت می‌کنند.
در پایان این مراسم دکتر رزمجو ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزانی که در برپایی این مراسم نقش داشتند، بالندگی و اعتلای کشور عزیزمان را از خداوند منان خواستار شدند.