social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
شنبه 16 فروردین 1399

اداره كل استاندارد فارس
فرم اطلاع رساني خدمت

عنوان خدمت:  ارائه گواهي اندازه شناسي نازل هاي جايگاه هاي عرضه سوخت مايع شناسه خدمت:   10031459102
نوع خدمت:              خدمت به شهروندان (G2C)          خدمت به کسب و کار(G2B)          خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)
شرح خدمت :
كنترل نازل هاي جايگاه هاي سوخت مايع در سطح استان مطابق با آخرين ليست اعلام شده توسط شركت پخش فرآورده هاي نفتي استان ( بر اساس استانداردهاي مربوطه حجم خروجي نازل هاي جايگاه عرضه سوخت مايع  بوسيله ظروف حجمي كاليبره ، بررسي و كنترل ميشود. )
بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد و ضوابط اجرایی اوزان و مقیاس ها کلیه وسایل سنجش و توزین که در دادو ستد عمومی به کار می روند مشمول اندازه شناسی قانونی بوده و سالی یکبار مورد آزمون ادواری قرار میگیرند. بر اساس دستور العمل مربوط اداره کل در خواست آزمون در مناطق مختلف شهری و روستایی را در سامانه اندازه شناسی ثبت و به آزمایشگاه همکار اندازه شناسی قانونی مجری آزمون ارجاع میدهد .آزمایشگاه با دریافت درخواست الکترونیکی در کارتابل خود در سامانه به واحد های صنفی در سطح شهر ها و روستاها مراجعه و نسبت به انجام آزمون اقدام می نماید و نتیجه را آزمون را در سامانه ثبت مینماید. اداره کل نیز با تایید نتیجه آزمون آن را در آرشیو سامانه نگهداری میکند.
درصورت مردودی وسایل توزین از مالک تعهد اصلاح و تعمیر 10 روزه اخذ می گردد. مالک وسیله توزین موظف است قبل از اتمام مهلت قانونی نسبت به رفع نقص وسیله توزین اقدام و درخواست آزمون مجدد نماید
مدارک مورد نیاز:
با توجه به الكترونيكي بودن درخواست خدمت ،  موارد مورد نياز در سامانه    http://nmci2.inso.gov.ir   مشخص گرديده است.
جزییات خدمت متوسط مدت زمان ارایه خدمت: مطابق با برنامه فصلي
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري
تعدادبار مراجعه حضوری ---
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان مبلغ(مبالغ) شماره حساب (های) بانکی
اداره هزينه دريافت نمي نمايد. هزينه دريافتي توسط شركت هاي بازرسي بر اساس تعرفه هاي مصوب سازمان ملي استاندارد مي باشد.
نحوه دسترسی به خدمت   اینترنتی :                                                     http://nmci2.inso.gov.ir
  پست الکترونیک:
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
  تلفن همراه:
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات:
نحوه دسترسي به شكايت از خدمت:                         سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد
 پرسشهاي متداول 
  نظر سنجي خدمت
  قوانين و مقررات
  دستورالعملها و روشهاي اجرايي 
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :