social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
شنبه 16 فروردین 1399

اداره كل استاندارد فارس
فرم اطلاع رساني خدمت

عنوان خدمت: نظارت بر كيفيت كالاهاي توليد داخل شناسه خدمت:   10031457103
نوع خدمت:               خدمت به شهروندان (G2C)          خدمت به کسب و کار(G2B)          خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)
شرح خدمت: 
اين خدمت جزء وظايف سازمان ملي استاندارد بوده و معمولا بصورت برنامه ریزی شده (تصادفی-برنامه ای-درخواستی) صورت می پذیرد.
نظارت بر كيفيت كالاهاي توليد داخل از طريق بازرسي، نمونه برداري و آزمون نمونه هاي واحدهاي توليدي استان و خريد نمونه از سطح بازار ( طرح اجرای هماهنگ استاندارد ) انجام مي پذيرد.
هدف از اجرای طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها)، استانداردسازی محصولات تولیدی به منظور حفظ سلامت و ایمنی جامعه از طریق کنترل کیفیت اقلام موجود در بازار، ملموس نمودن حضور استاندارد در جامعه، اعتمادسازی و توجه جامعه به کیفیت مطلوب كالاهاي توليد داخل می باشد.
مدارک مورد نیاز:
از آنجا كه اين خدمت جزء وظايف ذاتي سازمان ملي استاندارد بوده و به صورت نظارتي انجام مي شود، مدركي مورد نياز نمي باشد.
جزییات خدمت متوسط مدت زمان ارایه خدمت: با توجه به نظارتي بودن خدمت در طول سال توسط كارشناسان صورت مي پذيرد
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري
تعدادبار مراجعه حضوری نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد .
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان مبلغ(مبالغ) شماره حساب (های) بانکی
 
 - در بازرسی و نمونه برداری از واحد تولیدی در سال 1400 مبلغ 955000 ریال به عنوان کارمزد هر ساعت کار کارشناسی دریافت می گردد.
 - به ازاء هر 100 کیلومتر رفت و برگشت مبلغ یک ساعت کار کارشناسی به عنوان هزینه ایاب و ذهاب دریافت می گردد(تا کمتر از50 کیلومتر معادل نیم ساعت کار کارشناسی).

IR 960100004058054401625090
    برای اقدامات اداره کل استاندارد فارس
شماره حساب مربوط به شرکت های بازرسی و نمونه برداری توسط خودشان اعلام می شود
نحوه دسترسی به خدمت   اینترنتی :                                               https://isom.inso.gov.ir 
  پست الکترونیک:
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
  تلفن همراه:
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات:
نحوه دسترسي به شكايت از خدمت:                         سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد
 پرسشهاي متداول 
  نظر سنجي خدمت
  قوانين و مقررات
  دستورالعملها و روشهاي اجرايي 
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :