social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1402/2/6

13:47:5

141

دیدار و گفتگوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با مدیر کل استاندارد فارس و بازدید از ساختمان و آزمایشگاه های استاندارد فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس محمد مهدی رزمجو مدیر کل استاندارد استان با احمد علی افکاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر کل استاندارد به معرفی اداره کل استاندارد به عنوان مرجعی نظارتی و حاکمیتی پرداخت و از نقش مهم و اثرگذار استاندارد در سلامت، امنیت و ایمنی مردم و شهروندان گفت: سپس از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط همکاران اداره کل و همچنین برنامه های در دست اقدام در راستای سند تحول مردمی دولت و قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران به تشریح کمبودها و مشکلات موجود اعم از فقر نیروی انسانی، ضرورت رفع مسائل و مشکلات اعتباری، مسائل و نیازهای کمبود اعتبارات اداره کل برای انجام ماموریت های محوله و شرح وظایف پیش بینی شده در قانون مطالبی را عنوان کرد.

مدیر کل استاندارد استان تعامل و همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان را به منظور تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های تدوین شده در اداره کل را از اهم مسایل مطروحه دانست.

افکاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان گفت: مجموعه استاندارد وظایف بسیار مهمی به عهده دارد که قابل انکار نیست و به هر میزانی که کارهایش را درست انجام میدهد به همان نسبت زندگی مردم سالم تر، امن تر و ایمن تر است.

افکاری افزود: هر کالایی که تولید می گردد چنانچه با کیفیت و مطابق استاندارد باشد قطعا برای مردم امنیت و ایمنی بهمراه داشته و گرفتاری و مشکلات مردم را کمتر میکند و چنانچه به هر میزانی شرایط کار برای همکاران در اداره کل استاندارد فارس فراهم باشد و با آرامش و انگیزه بیشتری کار کنند ثمره آن به مردم و هم استانی ها خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: اهمیت کار استاندارد بر ما پوشیده نیست و به هر میزانی که بتوانیم با توجه به محدودیتی هایی که داریم قطعا به استاندارد کمک خواهیم کرد.

 

تصاویر