social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1402/1/30

09:11:4

190

دیدار مدیر کل استاندارد فارس با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرقان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس رزمجو مدیر کل استاندارد فارس با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرقان دیدار کرد.
در این دیدار رزمجو مدیر کل استاندارد فارس ضمن اشاره به نامگذاری امسال از وی مقام معظم رهبری تحت عنوان « مهار تورم ، رشد تولید » گزارشی از عملکرد و فعالیت های اداره کل استاندارد فارس ارائه و تکالیف و وظایف سازمان ملی استاندارد در خصوص نظارت بر تولید محصولات و همچنین بازار را تشریح و از اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در ایام نوروز و نظارت این اداره کل بر هتل ها، زائرسراها، رستوران ها، فروشگاه هاي زنجيره اي عرضه مواد غذايي، فرودگاه، ایستگاه راه آهن و ترمینال های مسافربری خبر داد .
رزمجو ضمن اشاره به نقش استاندارد در ایمنی و سلامت مردم گفت: ایمنی و سلامت مردم یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان ملي استاندارد ايران به شمار می‌رود و این مجموعه با نگاهی مسئولانه نسبت به تامین امنیت و سلامت مردم گام برمیدارد .
آیت الله ربانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرقان ضمن تاکید بر حساسیت و اهمیت سلامت غذا و زنجيره توليد غذا خصوصا در سطح صنعت و صنف، بیان کرد: در بعضی از موارد تخلف واحدهای تولیدی و خدماتی به دلیل عدم آگاهي می باشد که اداره کل استاندارد می بایست در این زمینه اقدام به راهنمایی و آموزش این واحدها درجهت عرضه غذاي سالم و افزايش ضريب ايمني و سلامتي مردم خصوصا در ايام خاص سال بخصوص تعطيلات نماید.
وی ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل استاندارد استان در زمینه نظارت بر تولیدات و بازار عرضه کالا عنوان کرد: اداره کل استاندارد باید از حق مردم و هم استانی ها دفاع و از تولید محصولات بی کیفیت و غیر استاندارد جلوگیری نماید .