social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1402/1/6

13:12:5

133

مراکز عرضه کالا و خدمات فارس زیر ذره بین عیدانه استاندارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس کارشناسان این اداره کل در ایام تعطیلات نوروز و در راستای بازرسی های عیدانه، مراکز عرضه کالا و خدمات  استان فارس را مورد بازدید و بازرسی قرار دادند .
رزمجو مدیر کل استاندارد فارس گفت: طی یک هفته گذشته سالجاری جمعا 244 مورد بازدید و بازرسی توسط کارشناسان این اداره کل صورت پذیرفته که از این میان تعداد 81 فروشگاه زنجیره ای و میادین میوه و تره بار، 60 رستوران و کافه، 80 مغازه شیرینی فروشی و خشکبار ، 9 هتل و هتل آپارتمان ، 8 قالیشویی و همچنین غرفه های موجود در فرودگاه شهید دستغیب شیراز ، ایستگاه راه آهن ، ترمینال های مسافربری برون شهری  ، اقامتگاه های بین راهی و زائر سرا در استان مورد بازدید و بازرسی کارشناسان این اداره کل قرار گرفته است .
رزمجو افزود: طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران با هدف نظارت بر مراکز عرضه کالا و خدمات از  15 اسفند ماه 1401 لغایت 15 فروردین ماه 1402 در سطح استان در حال اجرا میباشد.
وی از مسافران و هم استانی های عزیز درخواست کرد به منظور اطمینان از صحت علامت استاندارد کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال تا از اصالت علامت استاندارد اطمینان حاصل نمایند .