social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1401/4/21

08:38:1

295

دیدار فرمانده بسیج ادارات استان با سرپرست اداره کل استاندارد فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس فرمانده بسیج ادارات استان با دکتر رزمجو سرپرست اداره کل استاندارد فارس دیدار و گفتگوکرد.
در این دیدار که سرهنگ حسام پور فرمانده بسیج ادارات و سرهنگ علمداری از فرماندهان بسیج  و جمعی از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج اداره کل استاندارد فارس  حضور داشتند به ارائه پیشنهادات در جهت ارتقاء نقش بسیج در ادارات پرداختند.
این دیدار که به منظور آشنایی و دیدار از پایگاه مقاومت بسیج اداره کل  استاندارد فارس صورت گرفت به  بحث و تبادل نظر و عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین بسیج اداره کل و حوزه بسیج ادارات استان  در راستای استفاده از پتانسیل نیروهای بسیجی بعنوان  بازرس افتخاری در جهت همکاری با کارشناسان اداره کل استاندارد فارس و به منظور بازرسی از مراکز عرضه کالا و خدمات بعنوان بازوی کمک رسان استاندارد در راستای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری پرداخته شد .
رزمجو سرپرست اداره کل استاندارد فارس آمادگی و همکاری کامل پایگاه مقاومت بسیج اداره کل با حوزه بسیج ادارات استان و مساعدت لازم در تمامی زمینه ها را  اعلام نموده و از دغدغه و فعالیت‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در راستای حل بسیاری از مشکلات تجلیل و قدردانی بعمل آورد .