social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1401/4/13

10:08:0

221

بازدید سرپرست اداره کل استاندارد فارس از نمایشگاه صنعت ساختمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس؛ رزمجو ، سرپرست اداره کل استاندارد فارس بهمراه جمعی از معاونین و سرپرستان این اداره کل از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید به عمل آوردند.
رزمجو سرپرست اداره کل استاندارد فارس در بازدید از غرفه های نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: دستگاه های دولتی میبایست در انجام پروژه های عمرانی خود از مصالح ساختمانی دارای نشان استاندارد استفاده کنند. ایشان وظیفه استاندارد را ناامن ساختن بازار فروش برای محصولات غیر استاندارد با دقت در آگاهی بخشی به مردم در خصوص مزایای استفاده از کالای دارای نشان استاندارد دانست .
وی از هم استانی های عزیز خواست در هنگام استفاده و خرید محصولات ساختمانی به نشان استاندارد و پروانه کاربرد علامت استاندارد محصول دقت لازم را بنمایند و با پیمانکارانی که در ساخت و سازها دارا بودن استاندارد مصالح را مد نظر نداشته و از مصالح ساختمانی غیر استاندارد و ارزان استفاده مینمایند قرارداد منعقد ننمایند.
رزمجو سرپرست اداره کل استاندارد فارس به هم استانی های عزیز توصیه کرد که در هنگام خرید کالا  میتوان با ارسال کد 10 رقمی زیر نشان استاندارد درج شده بر روی کالاهای استاندارد به سامانه 10001517 ، از اصالت کالا مطمئن شد تا با خاطر جمعی بیشتر محصولات را استفاده کرد.
در این بازدید ایشان ضمن حضور در غرفه گروه ساختمانی  و صحبت با مسئولین برگزاری نمایشگاه، از نزدیک در جریان روند برگزاری این دوره نمایشگاه صنعت ساختمان قرار گرفتند.
در ادامه دکتر رزمجو به اتفاق هیات همراه با حضور در غرفه های مختلف از جدیدترین دستاوردهای صنعت ساختمان بازدید به عمل آوردند.