social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
شنبه 16 فروردین 1399


اداره كل استاندارد فارس
فرم اطلاع رساني خدمت

(مبناي محاسبه مبالغ مذكور بر اساس آيين نامه اجرايي تعيين و طبقه بندي و محاسبه كارمزد خدماتي سازمان ملي استاندارد بوده و بر مبناي ضوابط ابلاغي مشمول افزايش نرخ سنواتي خواهد بود)
عنوان خدمت:  صدور پروانه هاي كاربرد نشان حلال شناسه خدمت:   10031457112
نوع خدمت:               خدمت به شهروندان (G2C)          خدمت به کسب و کار(G2B)          خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)
شرح خدمت: 
صدور ، تمدید ، تعليق و ابطال پروانه هاي كاربرد علامت استاندارد نشان حلال كالاهاي توليد داخل
مدارک مورد نیاز:
مدارک مورد نیاز جهت بارگزاري در سامانه: 
صدور پروانه :                                                                    
1- مدارك مربوط به احراز هويت مطابق با دستور العمل به شماره مدرك 239/134/د
2- سوابق برقراري سيستم كنترل كيفيت مطابق با دستور العمل به شماره مدرك 239/134/د
جزییات خدمت متوسط مدت زمان ارایه خدمت: با توجه به اين كه اين فرايند با همكاري نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي انجام مي شود، تعيين زمان دقيق امكان پذير نيست . اما پس از تكميل مدارك در اداره كل ،كارشناس ظرف مدت دو روز جهت انجام بازديد با نمايندگي ولي فقيه هماهنگي  و مكاتبه لازم را انجام مي دهد.
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري
تعدادبار مراجعه حضوری با توجه به راه اندازی میز خدمت الکترونیکی نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان مبلغ(مبالغ) شماره حساب (های) بانکی
پرداخت مبلغ  9538000 ريال جهت صدور پروانه استاندارد حلال سه ساله ( به اضافه ساير هزينه‌هاي مربوطه ) شماره حساب 960100004058054401625090
بانك مركزي ،‌ به نام اداره كل استاندارد فارس

 
(مبناي محاسبه مبالغ مذكور بر اساس آيين نامه اجرايي تعيين و طبقه بندي و محاسبه كارمزد خدماتي سازمان ملي استاندارد بوده و بر مبناي ضوابط ابلاغي مشمول افزايش نرخ سنواتي خواهد بود)
نحوه دسترسی به خدمت   اینترنتی :                                                     https://isom.inso.gov.ir 
  پست الکترونیک:
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
  تلفن همراه:
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات:
نحوه دسترسي به شكايت از خدمت:                         سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد
 پرسشهاي متداول 
  نظر سنجي خدمت
  قوانين و مقررات
  دستورالعملها و روشهاي اجرايي 
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :