social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
شنبه 16 فروردین 1399

اداره كل استاندارد فارس
فرم اطلاع رساني خدمت

عنوان خدمت:  نظارت بر كيفيت خدمات سردخانه شناسه خدمت:   10031457109
نوع خدمت:              خدمت به شهروندان (G2C)          خدمت به کسب و کار(G2B)          خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)
شرح خدمت: 
صدور پروانه كاربرد علامت استاندارد اجباري و يا تشويقي جهت خدمات سردخانه‌اي بر اساس دريافت درخواست صدور از واحد ارائه دهنده خدمات كه با استناد به مدارك ارائه شده و بازرسي هاي بعمل آمده انجام مي گيرد و تمديد/تجديد پروانه كاربرد علامت استاندارد اجباري/تشويقي جهت متقاضيان تمديد در صورت برقراري شرايط و استمرار كيفيت ارايه دهنده خدمت دارنده پروانه انجام مي پذيرد.
مدارک مورد نیاز:
صدور پروانه :                                                                    
1- مدارك مربوط به احراز هويت مطابق با بند 6-1-1 روش اجرايي 221/130/ر   
2- سوابق برقراري سيستم كنترل كيفيت مطابق با بند 6-1-2 روش اجرايي 221/130/ر  
تمديد/تجديد پروانه :
1- درخواست تمديد/تجديد پروانه به همراه اصل پروانه كاربرد علامت استاندارد (نامه رسمي متقاضي همراه با سربرگ و مهر و امضاء)
2- مدارك مربوط به احراز هويت (‌ تصوير آگهي تاسيس و ثبت شركت در روزنامه رسمي به همراه آخرين تغييرات شركت ، تصوير پروانه بهره برداري يا مجوز فعاليت)
3- تصوير گواهينامه كنترل كيفيت معتبر
4- ارائه فرم تكميل شده قرارداد تشويقي جهت دارندگان پروانه استاندارد تشويقي
جزییات خدمت متوسط مدت زمان ارایه خدمت: از زمان تكميل مدارك درسامانه و درصورت مناسب بودن شرايط بازرسي، جهت طرح در كميته علائم حداكثر يك هفته
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري
تعدادبار مراجعه حضوری نيازي به مراجعه ارباب رجوع نمي باشد
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان مبلغ(مبالغ) شماره حساب (های) بانکی
پرداخت مبلغ 19075000 ريال جهت پروانه اجباري (‌ به اضافه هاي معوقه از زمان دريافت پروانه بهره برداري تا زمان اقدام و ساير هزينه‌هاي مربوطه ) ‌و مبلغ 9538000 ريال جهت پروانه تشويقي ( به اضافه ساير هزينه‌هاي مربوطه ) شماره حساب 960100004058054401625090 بانك مركزي ،‌ به نام اداره كل استاندارد فارس
نحوه دسترسی به خدمت   اینترنتی :                                                     https://isom.inso.gov.ir 
  پست الکترونیک:
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
  تلفن همراه:
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات:
نحوه دسترسي به شكايت از خدمت:                         سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد
 پرسشهاي متداول 
  نظر سنجي خدمت
  قوانين و مقررات
  دستورالعملها و روشهاي اجرايي 
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :