social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
شنبه 16 فروردین 1399

اداره كل استاندارد فارس
 فرم اطلاع رساني خدمت

عنوان خدمت: نظارت بر كيفيت تجهيزات موجود در شهر بازي ها شناسه خدمت:   10031457105
نوع خدمت:              خدمت به شهروندان (G2C)          خدمت به کسب و کار(G2B)          خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)
استاندارد سازي تجهيزات مراکز تفريحي با صدور گواهي تاييديه استاندارد جهت وسايل بازي
استاندارد ساخت و بازرسی تجهیزات تفریحی اجباری بوده و کلیه تولیدکنندگان تجهیزات تفریحی نسبت به ثبت درخواست های انجام بازرسی ساخت وسایل تفریحی تولیدی خود و نیز صاحبان و بهره برداران این تجهیزات نیز برای ثبت درخواست بازرسی بهره برداری در سامانه از طریق کارتابل خود اقدام نموده ، پس از تعیین شرکت بازرسی توسط سامانه و ارجاع کار به کارتابل شرکت بازرسی، این شرکت ها بازرسی را انجام داده و گزارش بازرسی را در سامانه ثبت می نمایند.تولید کنندگان ، صاحبان و بهره برداران وسایل تفرحی با رفع عدم انطباق های بازرسی و انجام بازرسی مجدد گواهینامه یا مجوز بهره برداری از وسایل تفریحی را دریافت می نمایند گواهینامه ها یا مجوز ها در سامانه ثبت و قابل پیگیری میباشد . کلیه اقدامات فوق بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد و روش های اجرایی و دستور العمل های جاری در سازمان ملی استاندارد صورت می پذیرد .
مدارک مورد نیاز:
 با توجه به الكترونيكي بودن درخواست خدمت ،  موارد مورد نياز در سامانه  https://isad.inso.gov.ir   مشخص گرديده است.
 نامه از شهرداري جهت معرفي بهره بردار در سامانه شهربازي و اختصاص كاربري و رمز 
جزییات خدمت متوسط مدت زمان ارایه خدمت: از زمان دریافت گواهینامه تا مکاتبه با شهرداری و دیگر سازمان ها و ارگان های مرتبط حداکثر دو روز کاری
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري
تعدادبار مراجعه حضوری در صورت عدم وجود نقص يك بار
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان مبلغ(مبالغ) شماره حساب (های) بانکی
مبلغ بر اساس تعرفه هاي مصوب سازمان ملي استاندارد محاسبه و توسط شركت بازرسي دريافت مي گردد
نحوه دسترسی به خدمت   اینترنتی :                                                    https://isad.inso.gov.ir    
  پست الکترونیک:
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
  تلفن همراه:
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات:
نحوه دسترسي به شكايت از خدمت:                         سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد
 پرسشهاي متداول 
  نظر سنجي خدمت
  قوانين و مقررات
  دستورالعملها و روشهاي اجرايي 
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :