social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
شنبه 16 فروردین 1399

اداره كل استاندارد فارس
فرم اطلاع رساني خدمت

عنوان خدمت: صدور و تمديد پروانه هاي كاربرد علامت استاندارد كالاهاي توليد داخل مشمول استاندارد شناسه خدمت:   10031457100
نوع خدمت:               خدمت به شهروندان (G2C)          خدمت به کسب و کار(G2B)          خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)
شرح خدمت:  صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه های کاربرد علامت استاندارد کالاهای توليد داخل مشمول استاندارد
مدارک مورد نیاز:
مدارک مورد نیاز جهت بارگزاري در سامانه: 
صدور:
 1- مدارك مربوط به احراز هويت  2- سوابق برقراري سيستم كنترل كيفيت
تمديد :
1 - درخواست تمديد/تجديد پروانه به همراه اصل پروانه كاربرد علامت استاندارد (نامه رسمي متقاضي همراه با سربرگ و مهر و امضاء ) 2- بروز رسانی مدارک مربوط به احراز هویت * و گواهینامه تایید صلاحیت و قرارداد با آزمایشگاه همکار
*مدارك مربوط به احراز هويت (‌ تصوير آگهي تاسيس و آخرين تغييرات شركت ، تصوير پروانه بهره برداري يا مجوز فعاليت، تصوير علامت تجارتي معتبر)
** ارائه فرم تكميل شده قرارداد تشويقي جهت دارندگان پروانه استاندارد تشويقي
جزییات خدمت متوسط مدت زمان ارایه خدمت: - اداره درصورت تكميل بودن مدارك نسبت به اعلام زمان بازديد اوليه به متقاضي اقدام مي كند.( اين زمان بيشتر از10روز نخواهد بود).
-براي صدور و تمديد پروانه  باتوجه به طیف وسیع فراورده ها و زمان بر بودن نتیجه آزمون زمان مشخصی نمی توان در نظر گرفت، لذا چنانچه کلیه مدارک واحد کامل و بروز باشد و نتایج آزمون منطبق با استاندارد ملی مربوطه در موعد لازم دریافت گردد:
صدور پروانه :از زمان طرح در کمیته علائم جهت صدور پروانه حداکثر سه روز
تمدید پروانه : تایید کارشناس تمدید از زمان ثبت در دبیرخانه حداکثر سه روز
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري
تعدادبار مراجعه حضوری با توجه به راه اندازی میز خدمت الکترونیکی در اغلب موارد نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان مبلغ(مبالغ) شماره حساب (های) بانکی
19075000ريال جهت پروانه اجباری
9538000  ريال جهت پروانه تشویقی
شماره حساب و شناسه هاي پرداخت
هزينه طبق مصوبه شوراي عالي استاندارد پرداخت مي شود.
نحوه دسترسی به خدمت   اینترنتی :                                                 https://isom.inso.gov.ir 
  پست الکترونیک:
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
  تلفن همراه:
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات:
نحوه دسترسي به شكايت از خدمت:                         سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد
 پرسشهاي متداول 
  نظر سنجي خدمت
  قوانين و مقررات
  دستورالعملها و روشهاي اجرايي 
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :