social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
پنجشنبه 14 فروردین 1399


اداره كل استاندارد فارس
فرم اطلاع رساني خدمت

عنوان خدمت:  تائيد صلاحيت شركتهاي آموزشي همكار در حوزه استاندارد شناسه خدمت:   13011456103
نوع خدمت:              خدمت به شهروندان (G2C)          خدمت به کسب و کار(G2B)          خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)
شرح خدمت: 
در راستای بهره گیری از توان مراکز آموزشی در زمینه آموزش مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی، کارشناسان حقیقی و حقوقی استاندارد، مدیران فنی و کارشناسان آزمایشگاههای همکار، صاحبان صنایع وفعالین حوزه کیفیت و دانشجویان دانشگاه‌ها و ... وهمچنین ترویج فرهنگ استاندارد از طریق آموزش در سطح کشور، این اداره کل اقدام به بررسی درخواست مراکز آموزشی متقاضی همکاری آموزشی با سازمان استاندارد در زمینه های آموزشی، عمومی استاندارد، فنی و تخصصی می نمایدمتقاضیان می توانند ضمن مطالعه فرایند تایید مراکز آموزشی همکار و مستندات الزامی مربوطه نسبت به تکمیل فرم درخواست تایید مرکز آموزشی اقدام نموده و مطابق فرایند فوق مدارک و مستندات پيوست به فرم درخواست را جهت بررسی اولیه و در صورت تایید مدارک، پس از بازدید کارشناس آموزش به اداره کل استاندارد ارسال نمایند.
پ
س از بازدید و حصول اطمینان از عدم وجود نقص در مدارک و شرایط بازدید،  تصویر مدارک و مستندات جهت بررسی و تایید نهایی به دفتر امور آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد ارسال می گردد. با اعلام تایید دفتر آموزش و ترویج جلسه کمیته استانی جهت صدور تاییدیه آموزش مرکز متقاضی تشکیل و گواهی تاییدیه مرکز صادر و تصویر آن به دفتر آموزش و ترویج جهت درج اطلاعات آن در بانک اطلاعات مراکز آموزشی همکار موجود در پورتال سازمان ملی استاندارد ارسال می‌شود. اصل گواهی نیز به مرکز آموزشی تحویل داده می‌شود . مرکز آموزشی همکار می‌تواند پس از دریافت گواهی تاییدیه خدمات آموزشی خود را در  زمینه‌های مورد تایید مندرج در گواهی در سطح ملی و به مدت سه سال ارائه نماید.

لیست مراکز آموزشی تایید صلاحیت شده ، از طریق پورتال سازمان ملی استاندارد ایران به آدرس : https://www.inso.gov.ir  در قسمت همکاران سازمان >> فهرست مراکز آموزشی همکار  در دسترس است.
مدارک مورد نیاز:
 پيوست شماره 1
جزییات خدمت متوسط مدت زمان ارایه خدمت: یک ماه
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري
تعدادبار مراجعه حضوری دو بار : یک بار تحویل مدارک و مستندات اولیه به انضمام نامه کتبی درخواست –و یک بار دریافت اصل گواهی تاییدیه توسط مرکز آموزشی همکار 
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان مبلغ(مبالغ) شماره حساب (های) بانکی
هزینه ها براساس تعرفه های مصوب شورای عالی استاندارد دریافت می شود. شماره حساب و شناسه هاي پرداخت
نحوه دسترسی به خدمت   اینترنتی :                                                                                             https://naci.inso.gov.ir
                                                     http://marakez.isiri.gov.ir/guest_form_list.php
                                                                               https://amoozesh.inso.gov.ir                
  پست الکترونیک:
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
  تلفن همراه:
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات:
نحوه دسترسي به شكايت از خدمت:                         سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد
 پرسشهاي متداول 
  نظر سنجي خدمت
  قوانين و مقررات
  دستورالعملها و روشهاي اجرايي 

                                      شناسنامه خدمت                            

 
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :